آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
بازدید:۵۹۵
صد آنلاین | با صرف نظر از اخبار غیر یقینی فعلی، کمی تامل کنیم:  یا سید عزیز مقاومت به شهادت رسیده و منتظر جستجو و پیدا کردن پیکرهای مطهر و اعلام خبر قطعی هستند. 
کد خبر : ۱۱۵۲۴۱

با صرف نظر از اخبار غیر یقینی فعلی، کمی تامل کنیم:یا سید عزیز مقاومت به شهادت رسیده و منتظر جستجو و پیدا کردن پیکرهای مطهر و اعلام خبر قطعی هستند. 



یا سید مقاومت در امن و امان هستند ولی به دلایل امنیتی جنگ و به جهت جلوگیری از بمباران مجدد مقرهای حزب الله خبررسانی قطعی انجام نمیشود. 


متاسفانه برخی از کانال دارها با هر خبری، با تکه و متلک و بعضا کلماتی که اصلا شایسته یک نیروی مذهبی و انقلابی نیست، به فرماندهان نظامی و سرداران ما جسارت می‌کنند، فرماندهانی که به تعبیر رهبر انقلاب خود شهید زنده هستند. 

 

چرا این افراد مدعی انقلابی و هیجانی متوجه نیستند که نیروهای مسلح ذیل فرمان مستقیم رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا هستند و نیروهای مسلح مثل دولت و مجلس و... نیستند. 

 

لذا فرمانده معظم کل قوا با لحاظ شرایط داخلی و منطقه ای و بین المللی تشخیص میدهند که چه موقع و کجا باید عملیات نظامی و موشکی علیه رژیم منحوس صهیونیستی انجام داد و علی رغم کارشکنی های ظریف برخی مسئولین و پیشنهادات گوناگون فرماندهان نظامی، تصمیم نهایی بر عهده فرمانده کل قوا میباشد. 

 

متاسفانه برخی کانال دارها اهل بی انصافی و البته بداخلاقی در حوزه انتقام شهید هنیه هستند، حتما بایستی از این افراد بی انصاف و بعضا مشکوک فاصله گرفت و کانال های مرجفین به ظاهر انقلابی را ترک کنیم و تماشاگر ظلم به جبهه خودی نباشیم. 

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها